piątek, 16 września 2016

Pierwsze zajęcia

W tym roku pani zaproponowała nam nowe zajęcia - przedsiębiorczość.
Nie wiedzieliśmy, co będziemy na nich robić, ale chętnie na nie przyszliśmy.

Myśleliśmy sobie tak:

Amelka: "Myślę, że te zajęcia będą bardzo fajne".
Natasza: "Nauczymy się pewnie, jak sobie dobrze radzić w życiu".
Aga: "Myślę, że na tych zajęciach się wiele dowiemy"
Marcysia: "Mam nadzieję, że  będziemy robić fajne rzeczy:.
Roksi: "Poznamy nowe słówka".
Maja: "Jestem pewna, że będziemy się dobrze bawić" 
Natalka:  "Pierwszy raz, jak dowiedziałam się o zajęciach, pomyślałam, że dowiemy się o różnych zwyczajach ludzi".
Karina: "Mam nadzieję, że dowiemy się wielu ciekawych rzeczy".
Klaudia: "Myślę, że dowiemy się dużo o świecie"


A okazało się, że Pani Iza rozmawiała z nami na temat tego, co oznacza słowo PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ. 

Pierwszym naszym wspólnym zadaniem było stworzenie portretu PRZEDSIĘBIORCY.

Wyszedł nie do końca tak, jak wszyscy chcieliśmy.... ale zabawa była świetna :)




2 komentarze:

  1. Ach te wspomnienia... I pomyśleć, że było to 5 lat temu. Chętnie bym chciała, abyśmy kontynuowali te zajęcia... Może się kiedyś uda !!!
    Natalia - Natasza

    OdpowiedzUsuń