sobota, 22 października 2016

Nasze zainteresowania

Na następnych zajęciach będziemy mówili o naszych zainteresowaniach.
Każdy z uczestników ma w tym tygodniu napisać coś o tym, co lubi robić.

Oto nadesłane maile:

 
Chodzę na lekcje śpiewu i uczę się grać na keyboardzie.

Lubię te zajęcia ponieważ:

- bardzo lubię muzykę,

- lubię śpiewać,

- nauczenie się każdej piosenki daje mi uczucie, że odniosłam sukces,

- lubię prezentować swoje umiejętności na występach,

- nut nauczyłam się wcześniej niż cała klasa.
      
  Agnieszka   














 


Lubię jeździć konno, bo:
- można wygrać mistrzostwa.
- później będzie można samemu jechać w trasę.
- można się nauczyć dużo o koniach.


- mogę nauczyć się nazw ubrań do jazdy konnej.

    Alocha












INTERESUJĘ SIĘ PŁYWANIEM, TO MOJA PASJA

LUBIĘ PŁYWAĆ BO
- ODNOSZĘ SUKCESY
- SPRAWIA MI TO PRZYJEMNOŚĆ
- W PRZYSZŁOŚCI  CHCIAŁBYM BYĆ MISTRZEM OLIMPIJSKIM
- PŁYWANIE TO FAJNY I ZDROWY SPORT.

OLIWIER
 

















Lubię pływać, ale też lubię uczyć się języka hiszpańskiego.
Lubię język hiszpański, bo wiele się nauczę i mamy miłą panią.
Pływanie to fajny sport. Gdy jestem w wodzie to czuje się jak ryba w wodzie.
Bardzo lubię hiszpański i pływanie, bo pływanie to piękny sport, a hiszpański to fajny język.

Amelka





 

Karate to mój ulubiony sport.
Bardzo lubię ćwiczyć na treningach.
Poświęcam temu dziennie dwie godziny, a ogólnie ćwiczę pięć cudownych lat.
Chciałabym w przyszłości uczyć zawodowo karate.

Karina






Lubię gitarę bo jest to instrument bardzo fajnym brzmieniu.
Gitara kojarzy mi się z ogniskiem na obozie letnim.
Na zajęciach z gitary dużo się uczymy.
Gitara jest fajna ponieważ umiem już jedną piosenkę.



Klaudia








Bardzo lubię pływać, bo mogę mieć wiele sukcesów.
Lubię też gimnastykę i karate.
Lubię śpiewać i grać na gitarze.
Podoba mi się język rosyjski i angielski.
Myślę, że będę miała wiele sukcesów.


Roksana   





 

BARDZO LUBIE "PŁYWAĆ"

W przyszłości chciała bym być mistrzem świata.

Mój cel jest taki,  żeby mieć "15sekund" na 25 metrów kraulem. 
Ale zanim to nastąpi to minie sporo czasu - kilka tygodni a nawet miesięcy.
Startuję w różnych zawodach na "AQUA LUBLIN".
Cieszę się, że jestem w super klasie "PŁYWACKIEJ".   


Natasza






 Lubię grać na gitarze bo:

 Fajnie się tego nauczyć.
 Lubię śpiewać i grać na gitarze.
 Będę mogła grać na apelach i występach w szkole.
 Trudno jest się nauczyć grać na gitarze.

  

 Nati   










Moim ulubionym zajęciem jest granie na gitarze . 
Właśnie uczę się grać nowej piosenki .
Chodzę na kurs do szkoły razem z koleżankami z klasy .
Bardzo lubię te zajęcia.


Marcysia






Bardzo lubię grać w piłkę nożną, ponieważ dzięki temu mogę dużo biegać, strzelać bramki. Najbardziej lubię grać na środkowej obronie, bo tam jestem najlepszy. Mam w drużynie kolegów, z którymi się przyjaźnię. Spotykam się z nimi często, nie tylko na treningach. Chciałbym w przyszłości tak dobrze grać w piłkę jak Messi, Lewandowski i Pazdan.

Mikołaj


 

To waleczny sport . Nigdy nie odpuszczam. Oczywiście chyba wiecie, że to piłka nożna i jest do tego dużo talentów, niektórzy grają w drużynach jak minimistrzowie. Niektórzy strzelają po jednej, drugiej, trzeciej bramce. Mi nie wpada za często ,ale za to mam dużo asyst i mam fajną pozycje - jestem prawym obrońcą.

Kamil 



Piłka to moja pasja. W klubie Vrotcovia gram już 2 lata. Początki były trudne, ale zawsze starałem się dać z siebie wszystko. Trener często mówił nawet, że za bardzo chcę i to była przyczyna niektórych moich niepowodzeń. Mój pierwszy trener Bartek to super gość. Teraz mam nowego trenera Jacka, jest wymagający, czasem na nas krzyczy a czasem  chwali za udane zagranie czy akcję w meczu. Nie opuszczam treningów i jeżdżę na wszystkie turnieje, nie przeszkadza mi ani deszcz ani zimno. Piłka jest super!

Szymon




Moją pasją jest Akido.
Z wielką przyjemnością chodzę na treningi.
Chce się nauczyć samoobrony.
Chodzę już 2 lata.
Mój sensej nazywa się Mirosław.

 Oskar


Bardzo lubię sport.
Moje pasje to:
-jazda na nartach
-windsurfing i pływanie kajakiem

Najbardziej lubię pływanie, startuję w zawodach i należę do klubu "Wodniacy".

Uwielbiam koty.

Konrad





















Dlaczego lubię chodzić na gimnastykę?
1 Lubię chodzić na gimnastykę bo można wykonywać różne fajne ćwiczenia i można skakać przez kozła.
2 Można jeździć na zawody i zdobywać medale.
3 Można nauczyć się salt i szpagatów.
4 Lubię chodzić na gimnastykę bo lubię różne gry i zabawy sportowe.

Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz